کسب سود مستمر در درازمدت از طریق بازار سرمایه

  • نویسنده : مدیر سیستم
  • انتشار: 02 دسامبر 20
  • بازدید: 443 views بار
مجموعه نرم افزارهای شخصی،فروشگاهی ،باشگاهی ، سازمانی و شرکتی تاپو-کسب و کار خود را با ما مکانیزه کنید

با تغییر مداوم شرایط، یک پیش‌بینی هیچ‌گاه کامل و بی‌عیب و نقص نخواهد بود و هر اتفاقی محتمل است…

کسب سود مستمر و درازمدت در بازار سرمایه برای معامله‌گران تازه‌کار ممکن است که امری دشواری باشد. شاید تصور افراد ناآگاه از معاملات بازار سهام این باشد که خرید سهام و نگه‌داشتن آن باشد، قطعا‌ کار سختی نیست و همه از پس آن برمی‌آیند؛

نیاز به پیشینه و مهارت خاصی هم ندارد؛ تنها کاری که باید انجام شود این است که پشت سیستم بنشینید و سرمایه‌ای که معاملات به سویتان روانه می‌کنند را بشمارد. اما آیا این واقیعیت ماجراست؟؟؟!
حقیقت ماجرا این نیست و انجام همین کارها در طولانی‌مدت ضعف‌ها را چه به لحاظ روانی، چه در اجرا و یا نداشتن تجربه نشان خواهد داد.شما نمی‌دانید در آینده چه چیزی پیش می‌آید. به‌عنوان یک معامله‌گر تازه‌کار، پیش‌بینی آینده بر اساس اطلاعات کم و موجزایست که در حال حاضر برایتان مهیاست. بخش اعظمی از آن اطلاعات هم بر مبنای آنچه قبلاً درگذشته رخ‌داده است قرار دارد و درنهایت هم قادر خواهید بود سناریوهایی را بر اساس رخدادهای اقتصادی آتی یا انتشار اطلاعات بچینید؛ اما تلاش معامله‌گران حرفه‌ای بر استفاده از اطلاعات قدیمی برای آینده را جهت پیش‌بینی دقیق‌تر است.آیا اتفاقات مشابه همیشه به یک‌شکل روی می‌دهند؟ البته که نه. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، همه‌چیز تغییر می‌کند و همین مسئله، تحلیل بازار را به امری چالش‌برانگیز تبدیل می‌کند که برای بسیاری از فعالان بازار که اُفق بلندمدتی دارند، جذاب است؛ یادتان باشد که با تغییر مداوم شرایط، یک پیش‌بینی هیچ‌گاه کامل و بی‌عیب و نقص نخواهد بود و هر اتفاقی محتمل است.درنتیجه، باید یادتان باشد که ممکن است تحلیل شما کاملاً نادرست از کار برآید چراکه هیچ روش تحلیلی در همه‌ی شرایط و اوقات جواب نخواهد داد. تعداد زیادی از معامله‌گران تازه‌وارد، عملکردشان را بر اساس تک‌تک معاملاتشان می‌سنجند؛ اما نکته‌ای که بدان توجه نمی‌کنند این است که اندازه‌ی سود و ضررها را نباید باهم مقایسه کرد؛ مثلاً، ممکن است یک معامله‌گر تنها در تعداد کمتری از معاملاتش موفق شود اما همچنان، بااینکه در بیشتر معاملاتش ضرر می‌کند، در سود بماند؛ شکست در اکثر مواقع باعث می‌شود این معامله‌گران، خصوصاً در اوایل کار، همیشه احساس بدی داشته باشند، چراکه انسان‌ها اصلاً آمادگی پذیرش شکست را ندارند؛ البته خیلی از تازه‌کارها چون تعدد ضرر در بازار را تجربه کرده‌اند، از ادامه‌ی مسیر منصرف شوند و خودشان را از یادگیری این تجربه که درصد موفقیت برای هدف نهایی معامله‌گری در بازار مالی نیست، محروم می‌کنند.


نرم افزار حسابداری شخصی تاپو (دخل و خرج)

با نرم افزار تاپو حسابدار خود باشید

اطلاعات تکمیلی و دمو نرم افزار حسابداری شخصی تاپو


خرید و دانلود فوری نرم افزار

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .



مجموعه نرم افزارهای شخصی،فروشگاهی ،باشگاهی ، سازمانی و شرکتی تاپو-کسب و کار خود را با ما مکانیزه کنید
امتیاز دهید

اگر مطلب را می پسندید امتیاز 5 ستاره بدهید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
برچسب ها
مطالب مرتبط

CLOSE
CLOSE